Парфумерія є особливою категорією товару для жінок і чоловіків, які ретельно стежать за своєю зовнішністю та хочуть виглядати на всі сто. Це невидима, але вагома частина образу, яка надає більше індивідуальності, робить помітним, виділяє характер людини. Крім того, правильно вибраний аромат покращує настрій, пробуджує найкращі відчуття, нагадує про приємні миттєвості життя.
Парфумерна продукція випускається в широкому асортименті. Виробники пропонують величезну кількість ароматів для покупців із різним характером, зовнішністю й іншими особливостями. Є товари, які найбільше підходять для роботи, а є розраховані на використання на прогулянці чи побаченні, здатні створити святковий або романтичний образ.
Особливості вибору парфумів
Оскільки ароматів дуже багато, може виявитись, що якийсь із них не підходить для конкретної людини. Отже, перш ніж вибрати
духи, туалетну воду або інший товар, потрібно знати, як саме вони розкриваються. Перше, що треба робити, – тестувати завжди на власній шкірі. Аромат реагує на її рН, а на папірці чи тілі іншої людини часто відчувається зовсім не так.
Смужку можна використовувати для першого враження. Крім того, перш ніж купувати парфуми, варто керуватися подією, для якої вони потрібні. Як уже писалося вище, аромати можуть використовуватися як для святкових заходів, так і для щоденного застосування. Продукція, призначена для нанесення вдень, зазвичай легка й свіжа. Для роботи чи іншої мети чудово підходять цитрусові або квіткові нотки.
Інакшим є аромат для вечірнього користування. Він має бути чуттєвішим та виразнішим, адже в цей час його наносять для особливих подій (наприклад, побачення). Гарним варіантом є парфумована вода. Вона зберігає аромат протягом усього дня. Правило щодо застосування легкої та важкої парфумерії має відношення й до пори року. Для весни й літа – легкі, освіжальні, для осені та зими – чуттєві, пряні, солодкі та більш важкі.
Які є різновиди
Перш ніж придбати якусь продукцію, варто знати, чим вона відрізняється від інших. Не всі аромати є власне парфумами. Так називають різновид цієї продукції, який є насиченою композицією та містить 15–30% парфумованих компонентів. Тримається довго, наноситься в невеликій кількості. Існують також:
- парфумована вода. В ній не більше ніж 15% ароматних інгредієнтів. Зберігається на шкірі досить довго, тому теж має великий попит. Буває, що її вистачає на 8 годин;
- туалетна вода. Містить до 8% ароматичних есенцій, дуже часто продається для щоденного використання. Тримається відносно недовго, до 4 годин. Потім потрібно нанести знову, щоб освіжити відчуття;
- одеколон. Найменш стійкий, містить мало парфумованих компонентів. Здебільшого випускається для чоловіків, хоча випускають також жіночі одеколони.
Парфуми поділяються на багато категорій залежно від призначення. Так, існують суто жіночі, чоловічі й навіть дитячі аромати. Є також варіанти унісекс, які підходять для всіх. Деякі змінюють нотки протягом носіння.
Партнерський матеріал