Після того, як відкрили інтернет-магазин, варто поставити запитання, яким чином можна його просунути. Тому що без розкрутки сайту він залишиться звичайним каталогом продуктів, про який взагалі нікому не відомо.
Популярні канали для просування інтернет-магазину в Україні
Нижче наведено найкращі канали для розкрутки інтернет-магазину в Україні, які рекомендуються власникам магазинів для збільшення продажів і максимізації прибутку.
Social media marketing (SMM)
Багато споживачів використовують соціальні мережі, такі як Facebook, Instagram, Pinterest, TikTok та інші, щоб дізнатися щодо магазинів і брендів. Плюси:
- Глобальна аудиторія дає змогу підвищити впізнаваність бренду.
- Безліч функцій для здійснення покупок.
- Користувацький контент - це швидко, легко й ефективно.
Email-marketing
Електронна пошта - одна з найефективніших маркетингових стратегій, доступних сьогодні, і чудовий спосіб комунікації з потенційними, поточними, неактивними клієнтами і навіть їх відтоком. Плюси:
- Високий рівень відгуку та конверсії.
- Легко відстежувати та налаштовувати.
- Легко персоналізувати.
Search engine optimization (SEO)
SEO - це наука про оптимізацію веб-сайту таким чином, щоб він займав високі позиції в результатах пошукової видачі за термінами, що мають відношення до бізнесу та послуг. Плюси:
- SEO - це безкоштовно. А контент, орієнтований на ключові слова, забезпечує довгострокове зростання трафіку.
- SEO можна масштабувати, тому ви зможете підтримувати продуктивність при збільшення трафіку.
- У поєднанні з оптимізацією коефіцієнта конверсії SEO може збільшити продажі.
Pay per click advertising (PPC)
Реклама з оплатою за клік (PPC) - чудовий вибір для нових власників інтернет-магазинів з певним маркетинговим бюджетом. Плюси:
- PPC дає негайні результати.
- Оскільки ви можете таргетуватися на вузькоспецифічну аудиторію за допомогою PPC, і платите тільки тоді, коли хтось натискає на ваше оголошення, цей метод є економічно ефективним.
- Маючи чітке уявлення про те, які кампанії працюють, а які ні, можете приймати рішення на основі даних, щоб оптимізувати свою рекламу та максимізувати рентабельність інвестицій.
Price aggregators
Прайс агрегатори - це майданчики, на котрих містяться відомості про товари з багатьох інтернет-магазинів. Користувачі можуть порівняти ціни та обрати найоптимальнішу пропозіцію. Наприклад, це Hotline і Price. Плюси:
- Здатність швидше отримати перші продажі.
- Відносно невелика ціна.
- Спрямовують клієнтів до інтернет-магазину продавця, а отже, надалі можна заохочувати цих покупців до здійснення повторних покупок.
Мобільні проксі: як допомагають у просуванні інтернет-магазину
Компанії часто використовують вебскрапінг для отримання корисної інформації в Інтернеті, щоб одержати конкурентну перевагу на ринку. Однак це дослідження пов'язане з безліччю перешкод, таких як потрапляння в чорний список або обмеження доступу до географічно локалізованого контенту.
Поєднуючи інструменти вебскрапінгу з мобільними проксі-серверами, компанії можуть долати бар'єри за допомогою різних IP-адрес і отримувати дані з веб-сайтів без обмежень.Наприклад,
https://mproxy.top/ua.
Мобільні проксі роблять процес майнінгу набагато доступнішим у цю цифрову епоху, коли дані - це золото. Зрозуміло, що інформація, яку дані приносять бізнесу, безцінна, оскільки вона сприяє ухваленню рішень.
Однак процес збору даних вручну може зайняти багато часу. Ось чому компанії обирають інструменти вебскрапінгу. Але знову ж таки, сам по собі вебскрапінг може бути складним завданням, оскільки деякі конкуренти не дозволяють суперникам мати можливість доступу до власних даних. Коли використовуєте мобільний проксі, ця IP-адреса маскується і отримує допуск до усіх бажаних ресурсів.
Партнерський матеріал