Зараз в ефірі
Хеппі Ранок до 10:05
Зараз в ефірі
Shouse Love Tonight

Інструменти дієвого маркетингу під час війни на MRKTNG MRTH

Інструменти дієвого маркетингу під час війни на MRKTNG MRTH
03.05.2023
728
Ви маркетолог, від якого чекають крутих результатів з дуже обмеженим бюджетом? Власник бізнесу, що прагне якісно оптимізувати маркетинг-ресурси, не втративши у якості? Комунікаційник чи PR-фахівець, який лягає спати з думкою про те, як донести меседж до аудиторії, аби він був сприйнятий однозначно і не викликав репутаційного скандалу? Отримайте відповіді на головні питання щодо маркетинг-планування, комунікації та просування бренду у воєнний час 25 травня на MRKTNG MRTH!

Понад 15+ топових маркетинг-фахівців України зберуться у Unit City та поділяться дієвими маркетинг-інструментами, перевіреними воєнним часом.

Дізнатися більше: https://mrktng.mmr.ua/

Серед спікерів:
  • Олександр Тарасов, бренд-директор FAVBET;
  • Олена Плахова, директор з управління репутацією групи компаній Нова пошта;
  • Олена Осипчук, PR-директорка SOCAR Energy Ukraine;
  • Володимир Соболев, CMO «Ковальська»;
  • Растислав Ріго, Head of Brand Сosmolot;
  • Ігор Блистів, директор з маркетингу та інновацій Kormotech;
  • Ксенія Сікорська, маркетинг-директорка ПУМБ;
  • Марія Назаренко, маркетинг- та e-commerce директорка COMFY;
  • Ігор Фінашкін, засновник та креативний директор I AM IDEA;
  • Катерина Ковалюк, директорка з управління репутацією та КСВ Kormotech;
  • Роберт Лі, автор і лектор курсів з інвестицій навчального центру «Біржовий університет»;
  • Віктор Іванченко, директор департаменту стратегічної аналітики та розвитку «Мегаполіс»
та ще 5+ маркетинг-фахівців.

Поговоримо про:
  • Збереження ефективності маркетингових кампаній за скороченого фінансового ресурсу.
  • Інструменти проривних колаборацій, що привертають увагу не лише української, а й міжнародної спільноти.
  • Які маркетингові та комунікаційні канали допоможуть запустити продукт на новому ринку.
  • Побудову комунікації, в основі якої важливі меседжі сьогодення: цінності, сила духу, взаємопідтримка, хоробрість,
  • Як бізнесу взяти максимум користі від штучного інтелекту.
  • Головні трансформації креативу під час війни: як не потрапити до репутаційного скандалу.
  • Ситуативний маркетинг — нова норма для українських брендів: як виділитися у нескінченній кількості креативів, що генерують бізнеси
та інші важливі теми, що на порядку денному кожного українського бізнесу!

Окрім практичного контенту від спікерів, на учасників чекає нагородження X-RAY Marketing Awards. Головне видання про маркетинг та креатив MMR відзначить найкращі маркетингові проєкти 2022 року.

Зареєструватися: https://mrktng.mmr.ua/

Долучайтеся до MRKTNG MRTH та оновіть маркетинг-стратегію згідно з вимогами нового часу!

Технологічний партнер — Favbet.

Партнерський матеріал

Лайфстайл Хіт FM: ще більше цікавого

👍 Приєднуйтесь до Хіт FM!

📱 Слухайте зі смартфона

Реабілітація для Марійки

Допомагаємо разом

Реабілітація для Марійки