Нещодавно дослідницька компанія Deloitte провела дослідження з метою виявити, чи стали українці більш економними та наскільки часто роблять спонтанні покупки. Як виявилося, близько 12% опитаних стверджують, що стали робити покупки більш вдумливо. В тому числі при купівлі продуктів харчування. А от покупки алкогольних напоїв навпаки стали більш спонтанними, що може бути повʼязано зі стресом та станом тривоги.
Водночас представники агрегатора знижок та купонів
Deshevshe стверджують, що українці стали активніше шукати та використовувати різноманітні способи економії. Представник компанії зазначив:
«Загалом ми й раніше мали багато клієнтів, але з початку повномасштабного вторгнення та стрибком курсу валют їх стало більше."
Також в Deshevshe прогнозують, що інтерес українців до спецпропозицій не зникне й після завершення війни та стабілізації економічної ситуації. В якості прикладу наводять жителів країн Європи, які, незважаючи на вищий рівень доходів, є здебільшого економнішими за українців. Адже для нас певною мірою раніше було характерним марнотратство.
Наостанок в Deshevshe порекомендували українцям підходити до покупок та користування будь-якими комерційними послугами більш зважено, шукати нові шляхи економії та відмовитися від зайвої спонтанності у всіх питаннях, що повʼязані з грішми. Наразі у більшості комерційних ніш є можливість витрачати менше, якщо не поспішати та приділити більше уваги пошуку спецпропозицій. Deshevshe — не єдиний агрегатор знижок, акцій та бонус-кодів. Хоча й один з найбільших.
Партнерський матеріал