За даними аналітиків, майже близько 80% українців хоча б раз купували онлайн. Цікаво, що 14% з них вперше це зробили саме у 2022 році. Купівельна поведінка українців кардинально змінилась за останні кілька років, спочатку через пандемію, а потім через повномасштабну війну. І за прогнозами фахівців, у 2023 році ринок онлайн-торгівлі буде тільки зростати.
Що і чому українці купують онлайн
Українці почали частіше купувати онлайн з декількох причин. Це інфляція та необхідність більше економити, скорочення асортименту офлайн-магазинів та відсутність необхідного товару в таких торгових точках. Якщо раніше українці обирали одяг та взуття в фізичних магазинах через можливість примірки, то тепер все частіше шукають такі речі онлайн, а разом з ними й промокоди інтернет-магазинів, представлених на
https://emporium.com.ua/.
Найбільш популярні українські маркетплейси: Rozetka (62%) та Prom.ua (45%). Аналітики відмічають, що все більшої популярності набирає інтернет-магазин відомої мережі VARUS. Ритейлер активно розвиває онлайн-сегмент своєї діяльності, пропонуючи на сайті більший вибір товарів, цікаві акції та різноманітні промокоди
https://emporium.com.ua/shops/varus-ua.
Українці більше почали купувати онлайн харчові продукти, побутову хімію, товари для дому, дитячі товари та навіть зоотовари. Останнє аналітики пов’язують з воєнним станом та вимушеним переселенням багатьох українців. Якщо раніше вони звикли купувати товари для домашніх улюбленців в найближчому магазині, то на новому місці проживання поки обирають онлайн-замовлення.
Тренди глобального ринку онлайн-продаж
Багато в чому тренди 2023 року будуть визначатись і змінами на світовому ринку. Так, згідно з результатами опитування ірландської компанії ESW, в якому взяли участь понад 16 тисяч осіб із 16 країн світу, понад 27% світових мілленіалів планують значно збільшити витрати на онлайн-покупки й витрачати менше в традиційних магазинах у 2023 році. Лише 15% міленіалів - людей віком 25-40 років - мають намір скоротити витрати на онлайн-покупки, а 73% не знизять їх.
Витрати на придбання товарів для здоров'я і краси в інтернет-магазинах планують збільшити майже в 1,5 раза більше міленіали, ніж представники молодшого покоління Z (18-24 років). Крім того, міленіали мають намір купувати онлайн більше предметів розкоші, ніж представники поколінь Z, X (41-56 років) і бебі-бумерів (57-75 років).
Партнерський матеріал