Багато хто надає перевагу шопінгу на просторах мережі інтернет. Дійсно, сьогодні є безліч сайтів та торгівельних платформ, де можна замовити будь-що, як одяг, так і товари для дому, косметику, прикраси та продукти. Плюси онлайн-шопінга очевидні. Це і зручність, адже замовити товар можна в будь-який час та день, і величезний вибір, оскільки можна обирати серед різних продавців, і економія часу, бо не треба годинами ходити по торговим центрам.
Проте є і певні нюанси. Основний – неможливість подивитися товар «вживу» чи приміряти його. При замовленні доводиться покладатися лише на вказані в описі характеристики, тому є певний ризик того, що реальні риси речі можуть не відповідати цим параметрам. Враховуючи таку вірогідність, перед прихильниками онлайн-покупок гостро виникає необхідність навчитися обирати товар так, щоб не бути розчарованим. Що треба враховувати і на що звертати увагу розповімо просто зараз.
Вибір сайту: інтернет-магазин чи онлайн-платформа
Купувати речі можна як на ресурсах певних компаній, так і на торгівельних майданчиках, де представлена продукція від багатьох продавців.
Другий варіант більш привабливий та вигідний, бо має низку переваг:
- великий асортимент. Зазвичай на торгівельних майданчиках можна купити різноманітні речі, від одягу та взуття, до прикрас та текстилю для дому. Як приклад – платформа «Шафа», де можна обрати певну категорію товарів та переглянути пропозиції та зробити замовлення;
- можливість вибору вигідної ціни. Зазвичай на торгівельних майданчиках представлена продукція від багатьох продавців. Звісно, що товар часто може повторюватися, проте ціни можуть відрізнятися. Ця особливість надає змогу обирати більш вигідні пропозиції та економити на покупці;
- захист інтересів споживачів. На торгівельних майданчиках є можливість залишати відгуки та відслідковувати активність продавців. Це зручно, адже можна дізнатися про досвід співпраці від інших клієнтів, попередити для себе можливі ризики. Ще один фактор – наявність опції безпечної оплати. При ній кошти переводяться на віртуальний рахунок і продавцю вони поступають лише після того, як клієнт забере товар на пошті;
- наявність техпідтримки. Менеджери допоможуть як з оформленням замовлення, якщо виникнуть складнощі, так і слідкують за репутацією продавців, можуть блокувати підозрілих.
В багатьох інтернет-магазинах однієї компанії чи одної особи-приватного продавця цих умов немає, через що є певні незручності та ризики для покупця.
Вибір продавця
При покупці товару онлайн, навіть на торгівельних майданчиках, варто враховувати і вірогідність потратити на нечесну людину чи афериста. Серед популярних схем, за якими дурять клієнтів, можна відмітити:
- продавець бере повну передплату та не висилає товар;
- отримана річ не відповідає заявленим в описі характеристикам;
- відмова від обміну чи повернення.
Аби убезпечити себе від подібних ризиків, варто відповідально підійти до процесу вибору продавця. Звернути увагу треба на такі показники, як термін роботи на цьому сервісі, рейтинг та відгуки від покупців, а ще умови, за яких він працює. Є продавці, які прямо вказують, що не приймають повернення та не роблять обмін, не працюють через систему безпечної оплати. В такому випадку замовляти товар треба, усвідомлюючи ризики. А от якщо, у продавця ще й низький рейтинг, немає або погані відгуки, то краще взагалі з ним не мати справу.
Правила вибору товару
Треба відразу розуміти, що одяг чи річ на картинці не завжди відповідає вашому уявленню. Тож, на стадії вибору варто вивчити якомога більше інформації про товар:
- розмір. При можливості просіть заміри також, бо через особливості фігури, можуть бути певні нюанси «посадки»;
- тип матеріалу. Від цього залежить і те, як річ буде виглядати вживу, і те, наскільки вона буде зручною та практичною;
- сезонність (якщо це верхній одяг чи взуття).
Зазвичай ця інформація вказана в описі. Але якщо даних немає, варто уточнити у продавця всі деталі і лише тобі робити замовлення.
Партнерський матеріал