Зараз в ефірі
Хеппі Ранок до 10:05
Зараз в ефірі
Хіт FM Тільки хіти!

Готель на курорті - вид бізнесу під час війни

Готель на курорті - вид бізнесу під час війни
25.04.2024
204

Ще готель на курорті? – Спробуймо!


Ця стаття не про перевагу інвестиції у туристичну сферу на Заході нашої країни (хоча це дуже цікава тема), ця стаття не про ідеологію готельної зірковості чи гонитву за високими стандартами, а про особливості ведення готельного бізнесу у курортному місті.

Ні для кого не секрет, що готельна сфера в Україні розвивається з шаленою швидкістю, попри воєнні дії. Звісно, що інвестиції спрямовані  в основному на західні регіони. Кожен інвестор хоче зробити щось унікальне, перевершити очікування майбутнього гостя. Боротьба за туриста починається вже від обговорення розміщення,  планування, структуризації готельних об’єктів.

Готелі в Трускавці


Цікавим з погляду конкурентної пропозиції є курорт Трускавець, що у Прикарпатті. Офіційно курорт приймає гостей понад 200 років. За цей час тут з’явилося, більш ніж 300 об’єктів розміщення, і це не зважаючи на невеликі розміри самого міста. З цього можна зробити висновок,  що цей регіон був завжди цікавим для інвесторів.



Якщо зануритися глибше в особливості ведення готельної діяльності на такого типу курорті – випливає чимало цікавинок, які потрібно враховувати при входженні на цей ринок бізнесу.

Виділили декілька з них:

  • Локація. Ніщо так не впливає на будь-який бізнес, як його розміщення.  3 правила успішного бізнесу «Місце, місце і ще раз місце».
  • Структура. Послуги, які надає готель, один з найважливіших чинників при виборі його майбутніми туристами. І чим їх більше – тим звісно краще.
  • Персонал. Тільки персонал може зробити так, що у готель хочеться повертатись. То ж подбайте про його підбір з особливою прискіпливістю.
  • Родзинка. Це, мабуть, найцікавіше, що може розвинути, доповнити, «запакувати в обгортку» усі перераховані до цього аргументи.


Приклад унікального готелю з харизмою


Якщо відкрити популярну онлайн платформу бронювань Booking, першим у рейтингу готелів Трускавця Raymond. Він позиціює себе як готель-бутік  з історією та є найновішим у місті. Вивчивши структуру, перечитавши відгуки, ознайомившись з сайтом – можна зробити висновок, що над цікавинками тут попрацювали добре.

Готель названий на честь засновника міста Раймонда Яроша, та ще він розташований на тій самій вулиці, де він мав власний готель «Фарис» і віллу «Гопляну». Готель знаходиться в самому серці Трускавця, в безпосередній близькості до всіх основних історичних місць та пам'яток архітектури, курортного парку та нижнього бювету. Його унікальністю є панорамне спа, розташоване на найвищому поверсі готелю. Також, як пишуть туристи у відгуках, сніданки,  які тут подають, не мають рівних серед інших закладів міста. Комфорт номерів, привітність персоналу, локація, історична складова проєкту – це все приклади того, як інвестори вдало продумали свій вхід на готельний ринок курортного міста.



Можна зробити висновок, що у місті, де є велика кількість готелів, не легкою справою є зайти на ринок гостинності та триматися «у топі!». Лише унікальність та продуманість усіх моментів надасть перевагу та успішність такому об’єкту розміщення.

І найголовніше буде завжди – це любов до своєї справи!

Інформація розміщена на правах реклами

Лайфстайл Хіт FM: ще більше цікавого

👍 Приєднуйтесь до Хіт FM!

📱 Слухайте зі смартфона

Ліки для Ярослава

Допомагаємо разом

Ліки для Ярослава