Як музикантам стати популярними у соцмережах? Маркетинг в соціальних мережах це невіддільна частина стратегії просування будь-якого артиста. Правильно організоване залучення може значно підвищити вашу популярність. Активне використання соціальних мереж дозволяє виконавцю популяризувати музику, підвищувати свою видимість та взаємодіяти безпосередньо з клієнтами. Ця стаття допоможе артисту зрозуміти що таке SMM (Social Media Marketing) та як з його допомогою стати популярним в соцмережах.
Основні елементи просування музичного бізнесу в соціальних мережах
- ➤ Знання цільової аудиторії: Розуміння, хто є вашим слухачем, є першим кроком до розробки стратегії просування у соціальних мережах.
- ➤ Створення контенту: Створення та регулярне опублікування якісного контенту, який резонує з вашою аудиторією, важливо для SMM просування.
- ➤ Моніторинг та аналітика: Відстежуйте результати для корекції стратегії й покращення ефективності. Досліджуйте як краще працює ваша реклама в соціальних мережах.
- ➤ Взаємодія з фанатами: Активне спілкування з фанами та відповіді на коментарі підвищують їх лояльність.
Просування музикантів у месенджері Telegram
Просування в Телеграм набуває все більшої популярності в SMM. Його інструменти дозволяють артистам створювати глибший зв'язок зі своїми слухачами, швидко розповсюджувати контент і збирати зворотний зв'язок в соцмережах. Ви можете наростити аудиторію та ефективно виконати маркетингові задачі за допомогою накрутки. Обирайте, що для вас зручніше —
накрутка переглядів в Telegram чи самостійне просування.
Залучайте потенційних фанатів на сторінки у Facebook та Instagram
За допомогою Facebook та можна охопити різні канали спілкування з аудиторією. Сторінка тут є гібридом каналу на YouTube і власного вебсайту. Створюйте контент план з графіком виходу дописів для SMM просування в соціальних медіа. Припустимо, Ви опублікували музику на Spotify й Apple Music. Потім, поділіться цією інформацією на Facebook. Ви можете постити все, починаючи від промо роликів та інформації про випуск альбому до анонсування виступів.
Створення фан-бази на YouTube-каналі
Сьогодні YouTube стає невіддільною частиною музичної індустрії, пропонуючи безплатну платформу для побудови вашої SMM-стратегії. Не обмежуйтесь тут лише музичними кліпами. Завантажте живі виступи, кавери, навчальні відео, залаштункові дні та інші матеріали, щоб урізноманітнити свій канал. Зверніть увагу на сервіс YouTube Music, що входить в екосистему Google і створений спеціально для музикантів.
SMM-стратегія просування бренду
Просування бренду в соціальних мережах має включати розробку унікального брендового голосу, який буде відповідати образу музиканта і приваблювати цільову аудиторію. Для SMM важливо також визначити, які соціальні мережі найбільш активно використовують ваші потенційні слухачі, і зосередити зусилля саме на них.
✔Визначте свій музичний стиль і жанр
Вам потрібно чітко розуміти, яку музику ви граєте, для кого вона призначена і чим вона відрізняється від інших виконавців. Визначивши свою винятковість та цільову аудиторію, ви зможете сформувати ключові показники ефективності та працювати над їх досягненням.
✔Використання таргетованої реклами
Замовлення таргетованої реклами значно підсилить успіх вашої рекламні кампанії. Серед рекламних повідомлень може бути саме те, що припаде до серця вашої цільової аудиторії та зверне увагу саме на вас. Успішна таргетована реклама може складатися в соціальних мережах і месенджерах ви зможете залучати нову аудиторію до бренду.
✔Підтримуйте свій стиль у соціальних мережах
Все, що ви публікуєте для просування в соцмережах, повинно бути візуально та стилістично послідовним. Це формує сталу впізнаваність бренду серед аудиторії. Співпрацюйте з фотографом і відеооператором, які розуміють ваш імідж. Це допоможе створити професійний образ вашого бренду, тому що окрім музики, вашим слухачам також можуть бути важливими й візуальні образи.
✔Інструменти просування в соціальних мережах
Використання правильних інструментів може значно підвищити видимість вашого контенту. Це може містити платну рекламу, накрутку активу у соціальних мережах, колаборації з іншими артистами або впливовими особами, а також регулярні оновлення про майбутні заходи або нові треки. За допомогою простих інструментів ви можете підвищити впізнаваність онлайн та знайдете потенційних клієнтів.
Плейлисти для стрімінгових сервісів і SMM просування в соцмережах
Стрімінгові сервіси та онлайн плейлисти подарували нам новий спосіб просувати музичні треки. Маючи доступ до мільйонів пісень в один клік, артисти отримали шанс транслювати свою творчість сотням тисяч потенційних шанувальників.
- ➤ У Spotify завантажте свій трек та напишіть презентацію для редакційного плейлиста. Це допоможе вам потрапити до плейлистів, які бачать мільйони людей. Потужний канал залучення аудиторії.
- ➤ SoundCloud позиціонується як платформа для співпраці та обміну музикою між артистами та шанувальниками. Тому він популярний серед незалежних музикантів, продюсерів та шанувальників альтернативної та електронної музики.
- ➤ Apple Music для нових виконавців зазвичай потрібно використовувати агрегатор для завантаження музики. Платформа робить акцент на ексклюзивних релізах та високоякісному звуці.
Після завантаження музики додайте фото, біографію, посилання на соцмережі та обкладинку альбому. Створіть власний плейлист з подібними артистами та співпрацюйте з власниками плейлистів та лейблами, щоб охопити ширшу аудиторію.
Висновок: мистецтво бути поміченим
Ефективне просування в соціальних мережах вимагає стратегічного підходу та готовності до адаптації, незалежного від того, чи ви індивідуальний артист, чи музичний гурт. Використовуйте ці поради, щоби знайти свою цільову аудиторію, підвищити свою видимість та досягти успіху в музичній індустрії.
Інформація розміщена на правах реклами