Мелітопольська черешня
Мелітопольська черешня отримала офіційне звання географічного бренду. І це не голі слова – щоб офіційно отримати таке звання, виробникам потрібно пройти безліч перевірок та сертифікацій, аби зібрати всі необхідні документи. Звання географічного бренду можуть отримати тільки ті продукти, які мають унікальні смакові якості та виробляються тільки в конкретному регіоні світу. Тепер для мелітопольської черешні відкрити ринки Євросоюзу. Тому що вона відповідає всім вимогам до якісного товару навіть за Європейськими стандартами та визнана унікальним за своїми якостями продуктом. До речі, площа черешневих садів під Мелітополем складає більше 1000 гектарів. Це як чотири аеродроми Бориспіль. Чекаємо літа та мелітопольської черешні!