Напевно, ви вже чули про нову соціальну мережу
Clubhouse. Що це, чому всі про неї говорять і чи потрібна вона вам?
Чим Clubhouse відрізняється від інших соцмереж
Clubhouse – це соціальна мережа, де спілкування можливе лише в голосовому режимі в реальному часі. Можна почути розмови інших людей та приєднатися до дискусій на цікаві для вас теми, якщо «господар кімнати» вам це дозволить.
Неможливо прослухати розмову в записі, тому треба слідкувати за розкладом. Але зате можна поєднувати прослуховування з іншими справами – вести авто, готувати їжу, займатися спортом. Зараз в мережі близько семи мільйонів учасників.
Кого можна зустріти в Clubhouse
Мережа складається з «кімнат», власники яких оголошують тематику та розклад своїх ефірів (стрімів). Вона з’явилася в США і її засновники Пол Девідсон і Роен Сет запустили вже кілька стартапів, більшість учасників англомовні, а більшість тем – інформаційні технології та бізнес.
Хоча ви не бачите учасників, є шанс почути справжнього Марка Цукерберга (засновника Facebook) або Ілона Маска (твіт якого в січні зробив нову мережу такою популярною), Опру Уінфрі або Періс Хілтон. Вже є група Ukrainian House, в якому лунали розмови з деякими політиками та бізнесменами. Відреагував на нову мережу і шоу-бізнес: так, в Ukrainian House вже виступив Святослав Вакарчук, а Наталя Могилевська запитала фанатів в Instagram, чи приєднатися їй, і пообіцяла зустрітися в Clubhouse.
Чому до Clubhouse важко потрапити
Приєднатися можливо, лише якщо ви отримаєте особисте запрошення (інвайт). У кожного учасника лише два запрошення для друзів. Тому на всіх бажаючих їх ще не вистачає.
Зараз додаток працює лише на iPhone. У більшості власників смартфонів операційна система – Android. Чи варто заради нових можливостей змінювати телефон – вирішуйте самі.
А от
факти про українську мову, якими варто пишатися, можна прочитати з будь-якого пристрою!